Nä, fram för Rawfood spagetti & köttfärssås!!

Bara att slänga ner köttfärs, hackad lök och tomater och kryddor och röra om! Sedan lägger man spagettin i blöt ett tag så den blir mjuk och serverar!! *mums*

 

Annars blev denna dag inte så kul till slut… Fick genom Facebook reda på att min exman VARIT borta och undlåtit att berätta att huset stått tomt ett tag, trots att han vet att jag längtar efter att få spendera tid i mitt hus utan att han är där.  Tycker faktiskt att det är NEDRIGT! En av härskarteknikerna är väl just- UNDANHÅLLANDE AV INFORMATION!! Jag är både ledsen, besviken och arg. Jag undrar hur det blir i jul… det är min tur att barnen firar med mig denna jul och jag hoppas verkligen att han åker till sina barn och firar där, så vi kan fira tillsammans jag och min familj utan honom. Men jag tvivlar… 😦 Jag börjar redan få julångest och detta är en STOR bidragande faktor till detta….

