Ja, så kan det gå..
Orken räckte inte till att både sköta adventskalendern och lägga in den i min blog.

2011

Men inspirerad av Åsa på Pysslamera ska jag sätta
mål för 2011

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1

 Mitt första mål rör min hälsa, jag behöver röra på mig innan jag blir en stel tant inom kort.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2

Mitt andra mål blev jag inspirerad av på Popetotras blog, då hon startat en blogshop!
Det vill jag oxå göra!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3

Det främjar även mitt tredje mål, vilket är  kreativitet!
Tar efter Åsa även på den punkten alltså.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4

Mitt fjärde mål är att skapa av det jag har hemma och inte köpa hem mer material. Jag har ju redan så jag kan drunkna i det!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5

Detta går ihop med mitt femte mål- att sluta spendera så mycket pengar på småpryttlar och material och istället få till en bra budget till huset och renoveringen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6

Sjätte målet – Hattar, hattar, hattar. I form av coiffer!
Jag är helt inne på att åtminstone vårterminen på hattverkstaden skall dedikeras de små fantasifulla hattarna!
Även här kombineras målen, då jag har massor av material hemma!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Gott Nytt År!!

önskar jag

 alla mina vänner!!

*kram*  

 

* * * * * * * * ** * *  ** * * ** * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

