• *Bröllop 3 maj, då blev jag fru mandl 😉
  • *3 maj gav även en ny kusin som kom ända från Nora!
  • *Flytt från Östhammar till Uppsala *phu* hoppas jag aldrig mer samlar på mig SÅ MYCKET saker å skräp!!
  • *heltidsarbete
  • *nya arbetsuppgifter i form av administration
  • *Lucia! jag skred naken med ljus i hår och var lucia för första gången i mitt liv! det är helt underbart att fira lucia på svettis- fin akustik och härlig miljö
  • *stickcaféet, min och mina stickvänners lunga i livet 😉 där laddar vi med hjälp av många skratt och inspiration!
  • *garn, ja att sticka är billigare än terapi
  • *intensivsocialsemestern sjöar runt! en långhelg på mc. uppsala-västerås-surahammar-nora-örebro-eskilstuna-uppsala på tre dagar! inkl åska, regn, vattenpölhoppning å utbrott pga grusrädsla
  • *bryggan. vad vore livet utan att få vara naken på vår brygga i solen…
  • *vintermötet och sensommarfesten med naturisterna. det är både givande och roligt!
  • *tältsemestern med barnen, i ett orange 70-talstält med ståhöjd en vecka inkl åsknatt och grannfejd
  • *husvagnsköp! ”det ska va husvagn”
  • *släktträff a’la soppa = lättnad över att jag inte behöver träffa dem regelbundet

 

ja, det var en del hållpunkter som hände 2008…

