Jag har blivit utmanad av Stick och brinn! 

Fem saker som finns på min ATT-GÖRA-IDAG-LISTA:
Imorgon ska jag:

  1. Ta 5:an eller 35:an till jobbet.
  2. Ringa till en leverantör av lammprodukter (ej ull) för att prata om höstens stekar mm. 
  3. Fortsätta strukturera om på kontoret på jobbet.
  4. Beställa mer varor till jobbet- arbetar i butik.
  5. Sticka på bussen till å hem från jobbet.


Vad gjorde du för 10 år sedan?

  1. Alltså 1998.. då var min minsta dotter 2 år. så jag gick alltså till öppna förskolan 4 dagar i veckan.
  2. tog hand om familjen


Ställen jag bott på?

  1. Falurött hus med vita knutar, Lamyra/Vendel/Tierps kommun/Uppland 
  2. Hyrde rum i vindsvåning, Högalid, Södermalm, Stockholm 
  3. Delad lägenhet 3:a, Älvsjö. Stockholm 
  4. 1:a på 5 tr, 2:a hand, Hallunda, Stockholm
  5. 1:a Stabby Allé, Luthagen, Uppsala
  6. Delad lägenhet 2:a, Johannesbäck, Uppsala 
  7. 2:a Ringvägen, Östhammar 
  8. 4:a Ringvägen, Östhammar
  9. 3:a Hantverksvägen, Östhammar
  10. 4:a ”Hantan” som sedan byggdes om och bytte namn till Våra gårdar, Östhammar
  11. 2:a Sävja, Uppsala

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

  1. Köpa ett fint hus!
  2. Ta körkort för både bil och mc inkl köpa dessa fordon. Gärna en MC med fransar vid styret!
  3. Köpa ett sommarhus vid havet!
  4. Försöka placera pengarna på nåt sätt så de iten tar slut så fort…
  5. Starta eget.

Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!

Jag utmanar: Under vinrankan, Flia Design, Fröken lila, från koltrastens horizont, ballaullabella, deez

