Äntligen kan jag sy igen!!
Detta inlägg har absolut inget med stickning att göra, men väl med mitt välbefinnande.

För en vecka sedan fick jag hit min symaskin och annat till min sambos lägenhet och nu äntligen jag jag SY igen!!

*lycka*

Detta är vad jag knåpade ihop igår – jag har en ny idé om doredo:ade väskor.

väskor

 Dessa två väskor är alltså till salu.

Den till vänster är tillverkad av en duk i Indisk bomull och ett mockaskärp och har förutom det stora facket 5 mindre fickor på insidan.
Pris 250:-

Den högra är sydd av en linneduk och ett skinnbälte. Inuti ett stort fack och 6 små fickor.
Pris 350:-

Väskorna kan mycket väl passa till stickningen då den runda botten med fastare inlägg gör att de kan stå upp stadigt.
Botten innehåller ett halvhårt plastmaterial vilket gör att den tål vatten. Däremot gör skinn- och mockadetaljerna att man får tvätta dem med försiktighet.

Skriv en kommentar och infoga e-postadress om du är intresserad.

”BY KATRIN 2008”

