hm.. förstår inte det där med att en strumpa kan jämställas med en mössa eller nåt annat stort att sticka.. lika många maskor etc..

stickorna är så små å det är jobbigt i fingrarna

det tar sån tid- detta på bilden har tagit ett par veckor..

men jag vill ju så gärna ha de fina sockorna ju!!! så jag får väl hålla ut.. det kanske blir roligt med tiden.. såg nåt om att det finns en bok (på engelska) där man kan lära sig sticka två sockor samtidigt på två rundstickor på nåt sätt.. men är fär snål för att köpa boken.. dumt va.. men sån e jag 😉

får försöka intala mig själv att DET ÄR ROLIGT ATT STICKA SMÅTT!!! 😀

Sticka strumpa

Jaha, bet i det sura äpplet..

Haha, och lejde stickhjälp!! En vän från stickcaféet tog tag i det hela mot att jag gör ett halsband istället!! Tjohooo!!!!

Halsbandet ja.. är inte klart ännu, men är på G!! Blir förmodligen byte om 1½ vecka på stickcaféet.

