Jaja.. å hur ska jag nu lära mig hantera denna blog!?

1: ny fin banner häruppe.. hm.. hur?? – har klurat ut det med behöver hitta en fin bild..

2: lära mig alla övriga fina finesser så det blir som jag vill..

3: NÄR!? jag jobber ju.. jaja.. det löser sig…

;-D

Vad ska jag då skriva om här i min nya blog? det blir nog en stickig historia.. med krokar och brodernålar och kanske en och annan pensel..
Är lite smittad av mina vänner och bekanta å avis på deras fina stickbloggar… 😉

Och nakenstickare?? jo, är man naturist så är man 😉

—————

Blä- har fixat flera fina sidor men fattar inte hur jag får in information på dem ju… hrmpf!!

————-

Aha! Tror jag kommit på konstruktionen!
Man kan bara skriva ett inlägg per ny sida…
Frågan är då om jag ska ha kvar mina fina sidor eller nöja mig med kategorierna istället…

